Vrijdag 09/12/2022 om 20.30 uur in sporthal Drogenbrood te Beernem

Vóóraf…

MET VIJF KRIJGERS NAAR DE VIERDE PLAATS

EERSTE HELFT

Na onze mooie overwinning van vorige week tegen de 2de in het klassement waren we iets te ontspannen aan de match begonnen. Rapid Beernem had het meeste balbezit. Door een slechte pass werd de bal onderschept en werd de counter afgewerkt, 1-0 Rapid. Vijf minuten later was het weer raak voor Beernem. Daarna namen wij de match in handen door enkele positiewissels en konden we 2 maal tegenprikken.

RUSTSTAND: 2-2

TWEEDE HELFT

Na de pauze gingen we op ons elan verder. Tristan kon de netten doen trillen . Even later een mooie actie van Kenzo samen met Damian, 2-4. Kort erna weeral Tristan , 2-5. Met nog een kwartier te spelen stonden we op rozen, en moesten we het rustig uitspelen. Toch werden we zenuwachtig omdat Beernem alles of niets ging spelen, wat resulteerde in nog 2 doelpunten. By the way, 3 van de 4 goals van Beernem kwamen via vrije trap. Dat is nog een werkpuntje voor ons. Na een time out, efkes terug de kopjes bij elkaar en Bingo, assist Damian, goal Youri.

Wat een topprestatie van onze 5 strijders. Ze hebben er alles voor gedaan.

SELECTIE ZCB FOOTLOOSE

(5) spelers: doelman Steven TANT + Youri Brisart (1) Tristan Feys (4) kapitein Kenzo Habils, Damian Wallenburg (1).

Sportieve staf: T4 Ben Habils

Terreinafgevaardigde: Tom Vandermaes